top of page

Interview met Freek Bartels


Freek Bartels

Foto: AVRO

INTERVIEW - Hoewel hij nooit op de Mol heeft gestemd bij de test, bereikte Freek Bartels toch de finale. Wij stelden hem een aantal vragen over zijn avontuur in Wie is de Mol?.


Hoe kijk je terug op je avontuur in Wie is de Mol?

Het was één van de gaafste en mooiste avonturen die ik heb mogen beleven!


Hoe vond je het om in de finale te staan?

Geweldig! Als je in de finale staat weet je dat je alles mee hebt mogen maken.


Hoe voelde het toen Susan vertelde dat zij de Mol was, terwijl jij Sofie verdacht.

Ik was compleet verbaasd. Ik kon het niet geloven. Dat heeft nog wel een dag of twee geduurd.


Heb je Susan ooit een beetje verdacht? Nee, nooit.


Hoe voelt het nu je niks meer geheim hoeft te houden? Dat voelt als een enorme opluchting!


Waarom wilde je zo graag de hele pot naar Ellis Island versturen met Sofie? Om de boel een beetje op te stoken en om te kijken hoe de groep zou reageren.


Heb je zelf ooit een Molactie uitgehaald?

Het opsturen van de pot was wellicht de enige, niet eens echte, Molactie. Ik was te veel een fanatieke kandidaat en niet heel erg bezig om te mollen.


Wat was je favoriete opdracht om te doen?

De laatste opdracht met de flessen in het water met fakkels was een bijzonder mooie. Ook heerste er een soort rust; het einde van het spel. Ook al zat ik ernaast.


Wat vond je van de nieuwe spelonderdelen; de enveloppen voor aflevering 9 en de zwarte vrijstelling?

De enveloppen hebben veel gedoe veroorzaakt. Ik was eerlijk gezegd blij toe ze allemaal verstuurd waren. Maar voor het spel was het extra spannend en verwarrend.

Aan de zwarte vrijstelling heb ik minder goede herinneringen. Het heeft me slapeloze nachten bezorgd. Wel of niet mijn groene vrijstelling inzetten? Aan de andere kant is het een middel waarmee je iedereen gelijk zet.

Gerelateerde posts

Alles weergeven

GERELATEERD

bottom of page