top of page

Chris Zegers weigerde lang deelname aan Wie is de Mol?


Chris Zegers

Foto: Sam Nijssen

NIEUWS - Dit seizoen is hij kandidaat, maar presentator Chris Zegers weigerde meerdere malen deelname aan Wie is de Mol?. Dat maakte hij bekend in het AD.

Chris Zegers heeft al meerdere malen het aanbod gekregen om mee te mogen doen aan Wie is de Mol?, maar sloeg dit iedere keer af.

"Ik wil mensen niet continu lastig vallen met mijn aanwezigheid", liet hij weten aan het AD, "Een jaar of tien lang zei ik 'nee' tegen al die mogelijkheden. TV was nog iets nieuws en ik wilde alles zien en meemaken. Misschien heb ik mezelf toen iets te veel geprofileerd. Het gevolg was dat mensen in die fase wel eens riepen: 'daar heb je hem weer!'".

Ook had hij het programma nog nooit gezien. Een kandidaat uit seizoen 13, Daniël Boissevain, overtuigde hem van het programma. "Ik liep hem tegen het lijf op het strand. Hij at bijna al het zand op uit enthousiasme over De Mol. Toen ben ik dat seizoen eens gaan kijken. Tja, toch wel erg gaaf", aldus d 3 op Reis-presentator.

Chris heeft zeker geen spijt van zijn deelname. "Het was smullen, elke seconde van het avontuur!"

Bron: AD

Gerelateerde posts

Alles weergeven

GERELATEERD

bottom of page