top of page

Art verraadde de identiteit van de Mol


Art Rooijakkers

Foto: AVRO

NIEUWS - Er staat een hoge boete op het verklappen van de identiteit van de Mol. Deelnemers en medewerkers van Wie is de Mol? moeten maar liefst 250.000 euro betalen als ze de Mol verraden. En toch heeft presentator Art Rooijakkers per ongeluk zijn mond voorbij gepraat.


De boete is hoog, maar Art heeft in het verleden toch echt een keer te veel gezegd en het grootste geheim van het programma verklapt. Dit vertelde hij aan het weekblad Weekend.


Anne-Marie Jung

"In mijn eerste jaar als presentator had ik redelijk wat stress en toen heb ik mijn mond daadwerkelijk voorbijgepraat. We waren ons aan het voorbereiden op de finale en toen zei ik het zomaar tegen mijn vriendin Andrea. Gelukkig heeft ze haar mond gehouden", aldus Art.


Sindsdien kijkt hij wel beter uit. "Ieder jaar heb ik in de weken voor we beginnen een terugkerende nachtmerrie dat ik het per ongeluk verklap. Dat is echt een nachtmerriescenario".


De Mol van dat seizoen was actrice Anne-Marie Jung. Art is gelukkig niet beboet voor zijn fout.



Bron: AD

Gerelateerde posts

Alles weergeven

GERELATEERD

bottom of page