top of page

Wie is de Mol volgens Soundos el Ahmadi?


Soundos el Ahmadi

Foto: AVRO

INTERVIEW - Iedere week interviewen we een oud-kandidaat, -Mol of -presentator. Deze week vertelt Soundos el Ahmadi over haar verdenkingen.


Tijdens het elfde seizoen van Wie is de Mol? reisde Soundos af naar El Salvador en Nicaragua. Hier ontdekte ze al snel dat Patrick Stoof de Mol was en dit bracht haar tot in de finale! Helaas greep ze net naast de pot, omdat ze minder testvragen goed had dan winnaar Art Rooijakkers, die toen nog kandidaat was.


Hoe fanatiek kijk je nog naar Wie is de Mol?

Ik kijk elke aflevering, maar soms treed ik op op de donderdag. Dan neem ik het op en check ik expres geen sociale media.


Is het, als je eenmaal een keer hebt meegedaan, makkelijker om de Mol te ontmaskeren?

Absoluut niet. Want wanneer je zelf meedoet kan je beter letten op lichaamstaal en iemands ogen. In mijn seizoen wist ik vanaf dag 1 dat Patrick de Mol was. En dat kwam puur door zijn ogen. Zodra hij aan het mollen was, veranderde de blik in zijn ogen. Ik vond het ook vreemd dat niemand anders dat zag.


Wat vind je van Sri Lanka?

Een prachtig land voor het programma!


Wat vind je van de kandidatengroep?

De groep is divers en bloedfanatiek. Daar hou ik wel van!


Wie verdenk je dit jaar absoluut niet?

Ik verdenk Ajouad absoluut niet. Hij is een te fanatieke speler. Dat herken ik. Maar aan de andere kant: niks is wat het lijkt.


Wie is de Mol?

Geen flauw idee! Dat maakt het zo leuk. Ik verander elke vijf minuten van gedachten.

Gerelateerde posts

Alles weergeven

GERELATEERD

bottom of page