top of page

Wie is de Mol volgens Richard Groenendijk?


Richard Groenendijk

Foto: RTL

INTERVIEW - Iedere week interviewen we een oud-kandidaat, -Mol of -presentator. Deze week vertelt Richard Groenendijk over zijn verdenkingen.


Richard Groenendijk deed mee aan het zesde seizoen van Wie is de Mol?. Dit seizoen speelde zich af in Argentinië. Hij deed fanatiek mee, maar bleek het minder goed te doen bij de testen. Na een rood scherm komt hij weer terug in het spel, waar hij het daarna niet veel langer meer uithoudt. Richard ziet een tweede rood scherm...


Hoe fanatiek kijk je nog naar Wie is de Mol?

Ik moet bekennen dat ik het minder vaak zie, omdat ik op tournee ben. Ik speel ten tijde van de uitzendingen, dus dan wordt het de herhaling. Maar soms lees ik per toeval wie er uit is en dan is de lol er een beetje vanaf.


Kijk je, als je eenmaal hebt meegedaan, anders naar het programma.

Ja, ik zit echt met geknepen billen als de test en executie eraan komt. Ik weet nog zó goed hoe je je dan voelt. Je wilt gewoon niet weg. Moordend zijn die minuten als je daar zit te wachten tot jouw scherm aan de beurt komt.


Wat vind je van het huidige seizoen tot nu toe?

Om eerlijk te zijn vond het tot nu toe vorig jaar iets spannender.


Wat vind je van Sri Lanka als locatie voor Wie is de Mol?

Alle locaties zijn prachtig. Het productieteam doet dat geweldig. Wij zaten in Argentinië. Dat vond ik fantastisch, maar ik vond het vorig jaar ook geweldig. Qua locaties zit er eigenlijk nooit een minder seizoen bij.


Zijn er kandidaten die je niet verdacht vindt?

Chris. Ik weet dat de Mol weet wie er uit gaat, dus ik kan me niet voorstellen dat hij speelde dat hij geschokt was en ging huilen toen zijn maatje Ajouad er uit ging.


Wie is de Mol?

Margriet!

Gerelateerde posts

Alles weergeven

GERELATEERD

bottom of page