top of page

Ron Boszhard vroeg makers Wie is de Mol? om deelname


Ron Boszhard

Foto: Michel Schnater


NIEUWS - We weten inmiddels allemaal dat hij meedoet aan Wie is de Mol? 2018, maar de deelname van Ron Boszhard kwam niet uit de lucht vallen. Ron heeft zelf de de stap moeten zetten. Dit vertelde hij vandaag op Radio 10.


Het was een langgekoesterde wens voor Ron Boszhard; meedoen aan Wie is de Mol?. Maar de uitnodiging liet maar op zich wachten. "Ik dacht: ik wil zo graag mee en ik word maar nooit gevraagd", vertelde de presentator op de radio, "Dus ik heb een hele mooie brief gestuurd aan de mensen van het programma zo van: als jullie nog een leuke kandidaat zoeken, denk dan aan me".

De kandidaten van Wie is de Mol? 2018

De brief heeft gewerkt, want Ron kreeg bericht terug en mocht meteen op gesprek komen. En dat maakt hem nu een van de potentiële Mollen in het achttiende seizoen. Naast hem doen ook presentator Jan Versteegh, nieuwslezeres Simone Weimans, modeontwerpster Olcay Gulsen, cabaretier Emilio Guzman, zanger Ruben Hein, actrice Loes Haverkort, zangeres Bella Hay, filosofe Stine Jensen en striptekenaar Jean-Marc van Tol mee aan het nieuwe seizoen.



Bron: Weekend

Gerelateerde posts

Alles weergeven

GERELATEERD

bottom of page