top of page

10 vragen aan Olcay Gulsen en Ron Boszhard


Olcay Gulsen en Ron Boszhard

Foto: Michel Schnater / AVROTROS


INTERVIEW - Deze week stellen we iedere werkdag een aantal vragen aan twee kandidaten van Wie is de Mol? 2018. Hoe stonden zij in het spel? Was het wat ze ervan verwachtten? En wat kunnen ze ons vertellen over de bijzondere start van het seizoen? Vandaag is de beurt aan modeontwerpster Olcay Gulsen en presentator Ron Boszhard.


Wat vond je van deze groep kandidaten?

Olcay: Ik vond het een hele ambitieuze groep kandidaten die allemaal ontzettend goed voorbereid waren en ontzettend gedreven.

Ron: Het is een fantastische groep met heel veel verschillende karakters!


Was Wie is de Mol? wat je ervan verwachtte?

Olcay: Het was veel zwaarder en heftiger! Het spel gaat 24 uur per dag door, zelfs in je slaap!

Ron: Absoluut... Want inderdaad: niets is wat het lijkt.


Op wat voor soort opdrachten hoopte je vooraf?

Olcay: Ik ben een echte thrill seeker dus ik hoopte op veel spannende opdrachten.

Ron: Ik hou van opdrachten waar een dubbele laag in zit! Want dat maakt Wie is de Mol? ook zo bijzonder!


En op wat voor soort locatie?

Olcay: Het liefst tropisch.

Ron: Daar heb ik me nooit zo mee bezig gehouden! Maar een warm land had wel mijn voorkeur.


Vond je het lastig om geheim te houden dat je mee had gedaan aan Wie is de Mol?

Olcay: Ik had geen moeite met liegen :)

Ron: Ja... Maar ik vond het heerlijk om hardop te roepen dat ik zo graag mee wou doen aan Wie is de Mol? (wat niet gelogen is). En zo kon ik er met een aantal mensen toch over praten. Zo zei ik tegen Edo Brunner en Patrick Martens: "Goh jij hebt toch meegedaan aan Wie is de Mol? Dat zou ik nou zo graag ook eens willen! Hoe vond jij het om daar aan mee te doen?"


Welke smoes gebruikte je om je afwezigheid te verklaren?

Olcay: Ik had eindelijk een welverdiende vakantie van drie weken geboekt! Ik heb drie weken door Amerika gereisd.

Ron: Tegen mijn collega's heb ik gezegd dat ik overspannen was en wat rust nodig had... (Want tja.. tachtig afleveringen van Zappsport, twaalf afleveringen van Bommetje en tien afleveringen van Bij Ron in het Kasteel én net vader geworden van een prachtige dochter..... dat begrepen ze wel!) Tegen mijn ouders en Carlo heb ik gezegd dat ik voor een programma naar Australië moest!


Welke eigenschappen van je kwamen goed van pas in het spel?

Olcay: Ik kan snel schakelen, ben analytisch sterk en sociaal.

Ron: Je moet soms kunnen incasseren in Wie is de Mol?. Dat ging me goed af.


En welke niet?

Olcay: Ik ben ontzettend ongeduldig.

Ron: Ik ben heel slecht in het oriënteren van waar ik ben! Ik doe altijd alles via de Tomtom.. Dat kan in Wie is de Mol? misschien wat onhandig zijn!


Wat zou jou een goede Mol maken?

Olcay: Ik kan vrij goed liegen en manipuleren.

Ron: Ik ben absoluut niet te vertrouwen en kan vreselijk goed liegen..


Art heeft het in het Molboekje over een bijzondere start van het seizoen. Kun je -uiteraard zonder iets te verklappen- vertellen hoe je je voelde bij dit begin?

Olcay: Volgens mij is ieder seizoen echt heel bijzonder en anders. Maar dit seizoen begint echt bizar. Het spel begint al bij onze reis terwijl je het niet door hebt.

Ron: Ik heb alle afleveringen van Wie is de Mol? gezien (de meeste zelfs meerdere keren), maar ik kan oprecht zeggen dat we (wat mij betreft) in de meest spectaculaire opening van Wie is de Mol? zitten.

Gerelateerde posts

Alles weergeven

GERELATEERD

bottom of page