top of page

Dave von Raven moet niet denken aan deelname Wie is de Mol?


Dave von Raven

Foto: Frank Hanswijk


NIEUWS - Zanger Dave von Raven, bekend van de band The Kik, krijgt geregeld aanvragen voor realityprogramma's als Wie is de Mol?. Maar dit wijst hij altijd af. Hij moet er niet aan denken, zo zegt hij zelf.


Dave von Raven wil niet meedoen aan programma's als Wie is de Mol?. Dit vertelt hij aan VIVA. Opvallend, want afgelopen jaar was hij nog te zien in Maestro, een ander programma van de AVROTROS. Maar daar is een logische verklaring voor.


"Ik krijg megaveel aanbiedingen, maar ik doe alleen dingen die muziekgerelateerd zijn". Daarom ging hij wel in op de uitnodiging voor Maestro, waar hij op de derde plaats eindigde. "Dat vond ik meteen leuk. Daar sta ik voor".


Maar het is niet alleen een kwestie van niet willen, want Dave zou naar eigen zeggen ook helemaal niet geschikt zijn voor zulke programma's. "Zit ik daar ergens in een ver land waar ik niet eens weet waar je een pakkie shag kunt kopen. Niks voor mij. Ik zie mezelf niet in een korte broek, laat staan een vlot bouwen.”



Bron: Telegraaf

Gerelateerde posts

Alles weergeven

GERELATEERD

bottom of page