top of page

Art Rooijakkers stopt na zeven seizoenen met Wie is de Mol?


Art Rooijakkers

Foto: AVROTROS / Michel Schnater

NIEUWS - Het kwam geheel onverwachts, maar Art Rooijakkers vertrekt bij de NPO. Hij maakt de overstap naar RTL. En dat betekent dat hij ook Wie is de Mol? verlaat.

Art Rooijakkers

In 2011 won Art Rooijakkers het spel en vanaf het seizoen daarna was hij de presentator van Wie is de Mol?. Maar nu, na zeven seizoenen, heeft hij besloten om te stoppen. Hij maakt de overstap naar RTL.


"Om het op zijn Brabants te zeggen: ik heb keiveel zin in het nieuwe avontuur bij RTL", laat Art weten in een persbericht van RTL, "Ik kijk terug op zeven mooie jaren bij AVROTROS, waar ik de omroep en de NPO heel dankbaar voor ben. Jaren waarin ik veel kansen heb gekregen, een paar keer goed op mijn bek ben gegaan, weer vrolijk ben opgestaan en ook successen heb gevierd".


"Nu is het tijd voor een nieuw hoofdstuk. Mooie programma’s presenteren, maken en bedenken voor RTL en ook rust voor mijn rechterwenkbrauw die ik na zeven seizoenen ‘Wie… is… de Mol’ zeggen amper nog uit een frons getrokken krijg. Door alle kansen bij RTL begon het te tintelen; nieuwe impuls, nieuwe energie, nieuwe kansen. Ik vind het spannend en kan niet wachten. Zoals ons pap zou zeggen: “Kom maar op nondedju""


En daarmee rijst de vraag wie hem zal gaan opvolgen. De AVROTROS laat weten dat op een later moment bekend te maken.


Art maakt op 1 april zijn overstap. Een verdachte datum, maar het heeft er toch alle schijn van dat dit nieuws serieus is.



Bron: RTL

Gerelateerde posts

Alles weergeven

GERELATEERD

bottom of page