top of page

10 vragen aan Evelien de Bruijn en Robèrt van Beckhoven


Evelien en Robèrt

Foto: AVROTROS


INTERVIEW - Deze week stellen we iedere werkdag een aantal vragen aan twee kandidaten van Wie is de Mol? 2019. Hoe stonden zij in het spel? Was het wat ze ervan verwachtten? En met wat voor tactiek stapten zij het spel in? Vandaag is het de beurt aan presentatrice Evelien de Bruijn en Meester Patissier Robèrt van Beckhoven.


Vond je het lastig om geheim te houden dat je meedeed aan Wie is de Mol?

Evelien: Ik vond het makkelijker en leuker dan ik dacht! Het is heerlijk om een geheim met je mee te dragen. Zeker zo een als deze.

Robèrt: In het begin wel, maar daarna wordt het steeds makkelijker.


Was Wie is de Mol? wat je ervan verwachtte?

Evelien: Sommige dingen zijn je nauwelijks voor te stellen. Wie is de Mol? al helemaal niet.

Robèrt: Ja, absoluut! Het was een cadeautje waar ik ontzettend van heb genoten.


Op wat voor soort opdrachten hoopte je vooraf?

Evelien: Je hoopt natuurlijk altijd op opdrachten die zo spectaculair zijn dat je nét durft te doen. En vooral opdrachten waar je iets heel leuks mee kunt winnen, natuurlijk.

Robèrt: Het is eigenlijk gegaan zoals ik had verwacht. Het waren echte Wie is de Mol?-opdrachten waarbij we de ene keer een sportieve uitdaging hadden en de andere keer flink moesten nadenken. Mooie afwisseling.


En op wat voor locatie?

Evelien: Dat is meer wat voor locatie niet, in mijn geval. Hoogtes, bijvoorbeeld. Daar ben ik niet heel leuk mee.

Robèrt: Dit was de ideale Wie is de Mol?-locatie. Ik haal mijn chocolade altijd uit Colombia, dus het land stond hoog op mijn lijstje om een keer te bezoeken.


Wat vond je van deze groep kandidaten?

Evelien: Wij zijn de leukste!

Robèrt: Ik vind ons team fantastisch. Het is een uiteenlopende groep mensen met verschillende karakters en kwaliteiten. Een mooie mix.


Hoe had je je voorbereid op het spel?

Evelien: Van te voren deed ik vooral onthoudspelletjes. Kentekens van auto's, wie komt wanneer binnen en zo.

Robèrt: Ik heb een paar afleveringen gekeken, maar dacht vooral “laat maar komen!”. Ik ben altijd al een oplettend mens, dus ben niet extra oefeningen gaan doen.


Had je een tactiek bedacht? En heb je hier wat aan gehad?

Evelien: Mondje dicht en ogen open was er een van. Best moeilijk. Vooral dat mondje dicht, haha.

Robèrt: Gewoon altijd mezelf blijven!


Welke eigenschappen van je kwamen goed van pas?

Evelien: Mijn spontaniteit.

Robèrt: Ik hoef niet altijd de eerste zijn, maar kijk eerst even rustig de kat uit boom. Ik pas me prima aan in elke groep en ben geen flapuit


En welke niet?

Evelien: Mijn ongeduld.


Wat zou jou een goede Mol maken?

Evelien: Daar kan ik helaas geen uitspraken over doen...

Robèrt: Tja…

Gerelateerde posts

Alles weergeven

GERELATEERD

bottom of page