top of page

10 vragen aan Rob Dekay en Miljuschka Witzenhausen


Rob Dekay en Miljuschka Witzenhausen

Foto: AVROTROS

INTERVIEW - Deze week stellen we iedere dag tien vragen aan twee kandidaten van het nieuwe seizoen. Hoe hebben ze het spel ervaren en hoe hebben ze zich voorbereid? Vandaag is het de beurt aan zanger Rob Dekay en presentatrice Miljuschka Witzenhausen.

Vond je het lastig om geheim te houden dat je meedeed aan Wie is de Mol?

Rob: Enorm lastig om zoiets tofs voor jezelf te moeten houden. Gelukkig hoeft dat niet meer.

Miljuschka: Helemaal niet. Geheim is een hoofdingrediënt geweest in mijn opvoeding.

Was Wie is de Mol? wat je ervan verwachtte?

Rob: Ja!

Miljuschka: ​Verwachting brengt de grootste teleurstelling. Dus ik ben er blanco ingegaan. Maar het heeft me weggeblazen.

Op wat voor soort opdrachten hoopte je vooraf?

Rob: Lasers en water. Of misschien wel daar een combinatie van, haha.

Miljuschka: ​Opdrachten waar je jezelf moet uitdagen. Maar ook weer niet met hoogtevrees.

En op wat voor soort locatie?

Rob: Als het er maar niet zou vriezen.

Miljuschka: ​We zaten in China. Dat was voor mij al een decor op zich. Maar tempels en plekken met geschiedenis kietelen wel mijn culturele snaar.

Wat vond je van deze groep kandidaten?

Rob: Leuke groep, met veel verschillende persoonlijkheden.

Miljuschka: ​Ik ben niet het meest sociale dier. Dus ik was wel een beetje bang voor extreme types. Maar ik heb zo genoten van alle deelnemers.

Voelde het extra speciaal om mee te doen aan een jubileumseizoen?

Rob: Absoluut! Als fan van de show een bijzonder jaar!

Miljuschka: ​Ik ben dol op ronde cijfers. Dus ook jubilea. Heel nice: 2020, twintigste editie.

Had je vooraf een tactiek bedacht? En heb je hier wat aan gehad?

Rob: Goed spreiden, goed kijken.

Miljuschka: ​Nul tactiek. Ogen, oren, aura open en gaan. Oh, en af en toe een granaat gooien.

Welke eigenschappen kwamen je goed van pas in het spel?

Rob: Observeren!

Miljuschka: ​Mijn eigenschap om de kat uit de boom te kijken. Op mijn hoede zijn en sociaal tegelijk.

En welke niet?

Rob: Observeren…hahaha.

Miljuschka: ​Mijn niet zo’n sociale kant.

Gerelateerde posts

Alles weergeven

GERELATEERD

bottom of page